zaterdag 25 februari 2012

Diezijn leuk hip en handgemaakt markt voorstel ronde: Jootje styling

Vandaag een Diezijn leuk! hip en handgemaakt markt veteraan, alle 3 keer stond Jootje styling op de vismarkt Groningen. En misschien deze keer wel met een voorzichtig voorjaars zonnetje?




Jootje styling stelt zich aan u voor:

Ik ben Jorien Kooistra en kom uit Groningen.
Sinds twee jaar heb ik een webshop in handgemaakte producten, zoals
sleutelhangers, knuffels, kussens, magneten en buttons.

Na mijn studie tot modestylist ging ik commercieel aan het werk met het
ontwerpen van tassen. Om dit commerciële gedeelte te compenseren werd
ik thuis nóg creatiever en vanuit die gedachte ben ik met de webshop gestart.
Je moet tenslotte iets met je ideeën, is het niet? Ondertussen werk ik niet meer voor een baas en probeer ik met Jootje Styling de wereld te veroveren, te beginnen met Nederland.




Per maart ga ik ook starten met het geven van workshops in hartje Groningen.
Daar heb ik een ruimte omgetoverd tot een gezellige woonkamer, waar je verschillende
workshops kunt volgen. Alleen, of met een groep, bijna alles is mogelijk om er een gezellige middag of avond van te maken. Lekker handwerken en freubelen in een gezellig sfeer.

Ook kun je een Jootje@HOME geven, dat is een thuisparty waar je eigen huiskamer
wordt gebruikt als winkeltje van Jootje.. De bedoeling is een gezellige avond met
vriendinnen, collega's, familie, gecombineerd met shoppen. Ook verkoop ik op zo'n avond handwerkmaterialen, dus als je wilt, kun je diezelfde avond al zelf aan de slag! De organisator van een Jootje@HOME ontvangt 10% van de totale opbrengst van die avond, dat is toch leuk?
Ben je nieuwsgierig geworden?
Neem dan een kijkje op www.jootjestyling.nl

Diezijn leuk! hip en handgemaakt markt koopzondag 1 April 2012 op de Vismarkt Groningen.11.00-17.00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten