vrijdag 24 februari 2012

Diezijn leuk hip en handgemaakt markt voorstel ronde: Teveel leuks!

De volgende kandidate in de Diezijn leuk Hip en handgemaakt markt voorstel ronde is Teveel leuks! Een naam die slaat op de hoeveelheid creatieve dingen die er toe doen en te maken zijn. Maar persoonlijk vind ik de naam Teveel leuks ook slaan op al die leuke dingen in haar Webshop. Laat je daar al vast inspireren om vervolgens op 1 April in Groningen haar markkraam leeg te kopen.


Teveel leuks stelt zich aan u voor:

Mijn naam is Carolien. Ik ben moeder van twee peuter-meisjes. Een paar jaar geleden kocht ik een naaimachine en sindsdien ben ik verslingerd aan leuke stofjes en het verwerken daarvan. Ik maak graag rokjes en jurkjes voor de kinderen. Daarnaast maak ik kussen hoezen, plaids, etuitjes, mandjes en ga zo maar door. Als het maar van stof is!



Kort geleden ontdekte ik de PTT postzakken. Op 1 april in Groningen verkoop ik kussen hoezen en een paar shoppers die ik hiervan heb gemaakt. Daarnaast heb ik o.a. slabben, labeldoekjes, naaldenboekjes, kussen hoezen en hartjes van vrolijke katoenen stofjes.



Ik hou van simpel: niet teveel tierelantijntjes en frutsels. Dat zie je terug in de dingen die ik maak. Wil je zien wat ik zoal meeneem naar de markt, kom dan gerust kijken in mijn webwinkeltje of volg mij op Facebook of op mijn blog.


Tot 1 april!!

Diezijn leuk! Hip en handgemaakt markt, koopzondag 1 April op de Vismarkt in Groningen.11.00-17.00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten