donderdag 1 maart 2012

Diezijn leuk hip en handgemaakt markt voorstel ronde: NNNN

Vandaag in de voorstel ronde weer een deelnemer die kan 'toveren' met leuke stofjes. Iets wat ik als vilter altijd erg leuk vind om te zien. je vind haar tussen de andere 75 deelnemers 1 April op de Vismarkt in Groningen. Diezijn leuk is van 11.00-17.00


NNNN
stelt zich aan u voor:


Ik ben Martine Nannen en ik ben in 2008 begonnen met NNNN. NNNN staat voor
eN opbergzakken, eN speelkleden , eN haarbanden eN nog veel meer leuke
dingen. Ook vormen de letters mijn achternaam, maar dan zonder de klinkers.
Voordat ik begon met NNNN werkte ik als planoloog bij een gemeente. Best
leuk, maar ik kon daar mijn creativiteit onvoldoende kwijt en heb ervoor
gekozen om het roer om te gooien.




Al van kleins af aan maak ik van alles. Nooit van een voorbeeld maar ik
wilde het altijd zelf verzinnen. Het liefst een oplossing voor iets dat nog
niet bestaat. Wat in mijn hoofd zit, komt er uiteindelijk ook uit. Ik merkte
dat er een grote behoefte is aan originele, leuke en handige spulletjes voor
kinderen. Vandaar dat ik me in eerste instantie op deze doelgroep richt. De
uitdaging om leuk en praktisch te combineren, maakt de producten van NNNN
verrassend multifunctioneel. De opbergzakken en speelkleden met knuffels,
etuitjes, combi-slabben en andere producten van NNNN stralen eenvoud en
vrolijkheid uit, passend bij de belevingswereld van kinderen.




Meer en meer werk ik in opdracht, bijvoorbeeld tassen, afbeeldingen
(sjablonen) en voor scholen heb ik een verjaardagsstoelhoes gemaakt en
diverse decors. Ook ontwerp ik kraampakketten voor bedrijven die hun
medewerkers een origineel kraamcadeau willen geven. Huisstijl, logo of iets
anders kunnen als inspiratiebron dienen voor het ontwerp.




Voor 'Diezijn Leuk' op 1 april heb ik leuke nieuwe tasjes en armbandjes
gemaakt. Natuurlijk kan er bij NNNN ook weer gegrabbeld worden uit de
toverboom of .... ....misschien is er deze keer wel een echte paaskip die
tovereieren legt...?! Ben je benieuwd? Kom dan gezellig langs!

Martine Nannen,
NNNN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten