maandag 24 januari 2011

blog over de blog van Zomooizohip en Yvonnecrea

Dit is de laatste over de blog over iemands anders zijn blog reeks, maar zeker niet de minste en zelfs 2 tegelijk.

Het eerste stukje gaat over Bouwiena van Zomooizohip Ik heb haar zaterdag nog ontmoet op de swappers dag ( maar daar over later meer ) Zij kan iets wat ik heel mooi vind maar helaas (nog) geen gave voor heb, namelijk het amugurumi haken. Je weet wel dat super schattige japanse style rond haken. Ook kan ze nog hele leuke dingen naaien, iets waar ik ook nog geen ster in ben. Ik vind haar blog daarom erg inspirerend om te bekijken en ik krijg zin om zelf van alles te gaan leren of kopen ( want dat is soms wel zo makkelijk )

De andere creatieve blog is van Yvonnecrea, zij is vooral lekker aan het quilten en heeft een mega to do lijst op haar blog staan. Voor elke maand een project, dus als dat zou lukken kunnen we op haar blog elke maand iets nieuws vinden. Veel quiltprojecten dus maar ook borduurdingen oa in scandinavische style. Die lijkt mij persoonlijk heel interessant en staat op nr 4 op haar lijstje dus hoef ik ook niet zo lang te wachten op het resultaat. Bovendien is ze ook bezig met zelf lingerie maken, dat lijkt mij ook erg leuk om over te lezen. Jouw ook? Ga dan mee haar blog volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten