zondag 30 januari 2011

Nieuw in de webshop hebbedingen van sheeppoopaper en hide 'n seek

Zoals jullie weten ben ik gek op handgemaakte artikelen, iets wat een natuurlijke uitstraling heeft en het liefst ook nog met een grapje. Kortom iets dat echt bij hoodwinked past. Zo kom ik af en toe dingen tegen die ik moet hebben, omdat ze te leuk zijn om te laten liggen. Van die dingen waarvan je zegt wat leuk! waar koop je zo iets? En nu kan ik zeggen in mijn webshop!

Onder het kopje hebbedingen vind je naast mijn eigen hebbedingen nu dus ook leuke producten van anderen.

Sheepoopaper

Ik ben gek op schaapjes, op die domme manier van kijken, hun leuke krulletjes waar ik zo lekker mee kan vilten en nu ook van hun keutels ;) Want in de magische mysterieuze bergen van Wales wordt van schapen keutels papier gemaakt. En daaruit ontstaan weer tal van andere leuke artikelen zoals luchtverfrissers met geuren als vers geplukt gras of narcis. Maar ook leuke kaarten met een het gekke sheepy in de hoofdrol. kijk en dat bedoel ik dus met natuurlijk en met een grapje. Ze zijn erg leuk om te zien en de luchtverfrissers geuren heerlijk, ik heb mijn sheepy airfreshner in de auto hangen en zo is bij mij de lente al begonnen.


Hide 'n seek

Nog zoiets waar ik erg gelukkig van wordt: de illustraties van Eloise. Deze Engelse is nooit groot geworden en maakt illustraties met een sprookjes achtige spanning. Haar kaarten en stickers kun je vinden in mijn webshop.


Als ze tekent komt de zon altijd uit het westen en de schaduwen uit het oosten....
Al haar schoenen zijn zijn als haar altijd glimmende rode mary janes die haar het gevoel geven dat ze nooit hoeft op te groeien....alle handen hebben slechts 4 vingers, omdat ze vroeger altijd 1 of 2 miste toen ze aan het tellen was. Er zit een 7 jarig meisje in haar dat nooit is op gegroeid,  het overneemt en  haar kindertijd opnieuw laat beleven met het spelletjes Hide 'n seek.


Kom snel een kijkje nemen in de shop of kom naar de wolwierde fair waar al deze producten in mijn kraam boordevol vilt te bewonderen zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten