dinsdag 13 maart 2012

Diezijn leuk hip en handgemaakt markt Groningen voorstel ronde: Garen enzo

Vandaag in de Diezijn leuk! hip en handgemaakt markt Groningen voorstel ronde, een standhouder met een mix van handgemaakte producten en materiaal. Bij Garen enzo vind je veel borduur materiaal, ze staat naast haar dochter de Vilten bruid 1 April op de vismarkt.

Garen enzo stelt zich aan u voor:

Hallo, ik ben Yvonne Kooning en heb sinds een aantal weken een webwinkel!
De naam van mijn winkel is GARENENZO en met deze winkel richt ik mij vooral op borduren. Zo verkoop ik borduurgaren, borduur stoffen, leuke boekjes en allerlei andere accessoires die van het borduren een feestje maken!




Daarnaast is haken een hobby van mij en voor de markt ben ik druk bezig met het maken van leuke zomerse kussens. Ook neem ik leuke gehaakte haarspeldjes en broches mee.

Nieuw in de winkel zijn borduurboekjes van ZWEIGART, deze neem ik natuurlijk ook mee naar de markt. In deze boekjes staan hele leuke ideeën en patronen om zelf aan de slag te gaan. De patronen zijn niet moeilijk en de boekjes zijn niet duur! Erg leuk om lekker in het lentezonnetje te gaan zitten borduren!





Op de vorige Diezijn leuk stond ik met mijn dochter Mirjam van De Vilten Bruid/De Viltshop. Ook deze keer staan wij dus weer samen op de markt maar nu met mijn eigen kraam!

Wij hebben er erg veel zin in!
Yvonne,
Garenenzo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten