maandag 7 mei 2012

Nieuwe lading wol binnen

Als een kind in een snoep winkel zo blij ben ik met mijn kilo's nieuwe geweldige merino wolletjes. Ik zal een breed aanbod meenemen naar de Van wei naar winkel fair as Zaterdag in Noordhorn ( groningen ), zodat je ook zelf aan de slag kan met deze geweldige kwaliteit wol. Maar geef jullie nu alvast een voorproefje, want kon natuurlijk niet wachten om aan de slag te gaan met deze mooie kleurtjes. Op de foto's een eigen kleuren combinatie in zachte tinten, maar als je me een beetje kent weet je dat er ook heel wat knallende kleurcombinaties tussen de lading zitten.

bol merino lontwol 'sweetness'


En zo ziet het er uit gelegd uit
En zo ziet het eruit als het nat is.

Het resultaat kun je zaterdag bekijken op de fair, of binnenkort in mijn webshop
Graag tot zaterdag! 11.00-17.00 Noorderweg 61 C Noordhorn

mijn neefje helpt graag met het vilten, we rollen hier een wikkel kol, gemaakt met de nieuwe merino wol in paars, turquoise en knalroze.


En oja: Om 15.00 geef ik een workshop swirly beads vilten in het dorpshuis, voor 5,00 kun je aanschuiven en maken we een mooie rol waar je vele vilt schijfjes uit kan knippen. Die je vervolgens kan gebruiken om sieraden te maken, maar bijvoorbeeld ook leuke onderzetters.



Om 14.00 is er de workshop bloem vilten door Therese van Hoogdalem, kosten: 5,00

2 opmerkingen: