woensdag 16 mei 2012

Textiel dagen 19 en 20 Mei borg Verhildersum Leens

Het is weer zo ver, het Textiel weekend in borg Verhildersum te Leens ( Groningen ) In het hemelvaart weekend van zaterdag 19 Mei en zondag 20 Mei, vind je in Verhildersum weer allerlei stands op het gebied van textiel met dit jaar als thema 'opnieuw textiel' hergebruik, opvrolijken en verfraaien van textiel.



Natuurlijk sta ik er met mijn hoodwinked kraam vol met leuke vilten items, en ook dit jaar geef ik weer een workshop vilten in de tent. Omdat het thema 'opnieuw textiel' is heb ik even heel hard na moeten denken. Maar ik heb wat leuks gevonden we gaan een lapje vilten waar we iets heel bijzonders van de rubberboom gaan mee vilten. Vervolgens kun je dat uitknippen en er bijvoorbeeld oorbellen of sleutelhangers van maken. Maar het is geheel aan jouw wat je met je lapje en je nieuwe aangeleerde techniek wilt gaan doen.

Alle workshops in Verhildersum zijn gratis tijdens dit textiel weekend

Tijdstip: zaterdag 19 Mei 15.00 en zondag 20 Mei om 14.00
Maar je kunt ook haken met Zpagetti, paper piercen of zweeds borduren op wollen dekens.
Meer informatie vind je op de website van borg Verhildersum

De markt is beide dagen geopendvan 10.30-17.00  de entree is 7,50 en dat is inclusief bezoek aan de borg en het landgoed.


Graag tot ziens!
www.hoodwinked.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten