zondag 5 augustus 2012

Augustus festival maand

Augustus is voor mij een echte festival maand met 2 hele leuke evementen in het vooruitzicht.
De Augustus maand begint voor mij met het Festival der zoete verleidingen op woensdag
8 t/m vrijdag 10 Augustus in het Drentse dorpje Sleen ( in de buurt van Emmen ) Dit
evenement  gehouden bij taart van toen draait om alles wat met eten te maken heeft. Van  prachtig servies en linnengoed, van zoete/hartige taartjes tot eetbare bloemen. Ook ik ben van de partij en heb speciaal voor de gelegenheid een aantal theemutsen, ovenwanten en andere vilten items met ‘eet’ thema gemaakt. Vind je er een aantal van mijn
lievelings theetjes speciaal ingekocht voor de verkoop op dit festival en voor in de webshop. En heb ik leuke zakjes met een zoet randje van studio Ditte in de kraam liggen ( vanaf Oktober ook in de webshop )

Openingstijden : woensdag 15.00-21.00 Donderdag 10.00-19.00 en vrijdag 10.00-17.00
Adres: Bommerstweg 2 7841 BZ Sleen.


                                                  Theemuts Madelief gemaakt van vilt

                                                               Zakjes van Studio Ditte

Hoodwinked op Lowlands

Ik mag me 1 van de gelukkige etsy.com shops noemen die tijdens de Etsy Bazar op
Lowlands ( muziekfestival ) mag staan. Op 17 t/m 18 Augustus vind je mij  tussen andere leuke Etsy verkoper in het winkelgebied van Lowlands. Met 50.000 bezoekers, zal ik mijn ogen uit kunnen kijken. En natuurlijk is er muziek en theater, ik denk dat dit een hele bijzondere ervaring gaat worden. Mocht je een kaartje hebben kunnen bemachtigen voor dit uitverkochte festival, kom dan even langs bij de Etsy Bazar om hoi te zeggen.
En misschien iets bij 1 van ons te kopen, want dan krijg je een heel leuk linnen Etsy
rugzakje.



En verder nog dit:


De gehele maand September is www.hoodwinked,nl gesloten, je kunt gewoon blijven bestellen maar er wordt pas weer in Oktober verstuurd. Verder is er op koopzondag 4
November weer de Diezijn leuk! hip en handgemaakt markt op de Vismarkt in Groningen. Op www.diezijn-leuk.nl vind je al een groot aantal deelnemers. En er komen nog een hele hoop leuke dingen aan dus houdt de agenda op www.hoodwinked.nl goed in de gaten.
Groetjes Nynke




                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten