zaterdag 18 mei 2013

Zeldzaam mooi

Het is al weer een tijdje terug sinds mijn laatste blogpost. soms zijn er gewoon heel veel andere dingen die aandacht van je vragen. In mijn geval, meestal positieve aandacht.


Zo ben ik al een aantal maanden bezig met de voorbereidingen van het Zeldzaam mooie evenement in samenwerking met Diezijn leuk! én handgemaakt markt. Ilse ( van zeldzaammooi.com ) en ik hebben het plan gevat om een ontspannende markt te organiseren in festival sfeer. Ilse wist de perfecte locatie, namelijk bij NuNu in een biologisch restaurant aan de Raalterweg 22 in Schalkaar. Dit restaurant heeft inderdaad de juiste sfeer, met een haardvuur, een uitgebreid terras, een tipitent en ontzettend lekker eten.



Het enige wat wij nog hoefden te doen was op zoek gaan naar Zeldzaam mooie en handgemaakte producten uit de Benelux. En dat was helemaal niet zo moeilijk. Dus als vrij snel stond het weiland vol, was de muziek geboekt en werd er een man met megabellenblaas in gehuurd.



Maar wanneer is dit dan? a.s Pinkstermaandag in de 'tuin' van NuNu in Schalkhaar. De markt is geopend van 11.00-17.00. Het restaurant van 10.00 tot 22.00 Het duikt ineens op ergens tussen Raalte en Deventer. Maar we zorgen voor blauwe Ptjes zodat je precies weet waar je heen moet. De rest wijst zich van zelf.



Maar wat kan ik dan verwachten aan Zeldzaam mooie producten? Klik hier voor de gehele lijst of neem een kijkje op de Facebook pagina. Hieronder vind je mijn top 6 ( ik wilde er 10 maar blogspot zei 6 is echt genoeg :( )
Lees rustig verder, maar klik ondertussen deze link aan met muziek van Ginger & Blackman die om 12.30 en om 15.00 zullen optreden.

De top 6 is in geheel willekeurige volgorde natuurlijk en eigenlijk vind ik alles fantastisch, maar mocht ik in het bezit zijn van een goed gevulde portemonnee dan ging dit allemaal mee :)

Afgestoft

 Itsaboni

Van Eexterhout heb ik al 2 mooie armbanden en een broche, het wordt hoog tijd voor de bijpassende ketting.

De eetbare bloemen van Linde's hofje die door een nieuwe wet van de Europese unie naast Zeldzaam mooi, ook echt Zeldzaam worden helaas. En wellicht dat Lindes hofje er straks niet meer is, dus geniet ervan nu het nog kan.

Dit staat toch overal leuk bij? Van draad en raad.

Zet mij maar achter het fornuis met een short van Studio Zeepsop.

Oja en ik sta er zelf natuurlijk ook :) Met de welbekende dingen, maar ook wat verassingen.

Tot dan!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten