woensdag 4 december 2013

Oh kom er eens kijken, wat ik aan heb vandaag

Het heerlijk avondje komt er aan. En al vier ik zelf al jaren geen Sinterklaas meer, krijg ik toch altijd de kriebels als de goedheilig man weer in het land is. De geur van speculaas en chocolade en de smaak van die echte kruidnoten. Gezellige avonden met warme chocolademelk en de kachel lekker hoog.
Het is de nostalgie die er omheen hangt waar ik zou van hou. Daarom ben ik ook zo blij met mijn oude Sinterklaas versjes boeken, waar deze prent uit komt.


In tegenstelling tot kerst hoef je niet opgedoft in je afzak panty te verschijnen. Dat betekend natuurlijk niet dat je er niet leuk uit kan zien op hét avondje. Maar dan natuurlijk wel geheel in Sinterklaas stijl lekker cozy and comfi. En in Nynke stijl dus met kleur.




Een kleurrijk geheel, want zonder zwart kan je prima combineren. Een fijne groene jurk van katoen met daaronder een lekker dikke paarse legging ( en eventueel daartussen een dun rokje met randje of een kantje, niet op de foto. Voor als je de jurk net iets te kort vind) Een paar zeer comfortabele roze sokken. Voor de kou kleumen een olijfgroen gebreid vest met extra grote zakken om al die pepernoten te verstoppen. En dan als toetje een kleurrijke ketting om alles tot een geheel te maken en ook nog eens lekker warm.

Via dit Pinterest board vind je de shops waar de artikelen te koop zijn.

Door de combinatie van warme herfsttinten en koele wintertinten staat deze outfit bijna iedereen goed.

En dan je haar in een nonchalante vlecht, zoals deze vissengraat. Om het geheel af te maken. Lees hier hoe je zo eentje maakt.



Veel plezier op Sinterklaas avond. Al vier ik de avond niet met cadeautjes ik vier de hele maand met banketstaven, chocoladeletters, muizen en kikkers en handenvol pepernoten. Dat dansen we er met oud en nieuw dan wel weer vanaf ;)


2 opmerkingen:

  1. Ik herken de plaatjes, volgens mij had ik dat boekje vroeger ook. Maar nu niet meer bedenk ik me nu. Als ik dat zie dan krijg ik meteen dat gevoel van schoentje zetten voor de open haard. Zou je nog wat fotootjes voor me willen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nog wel een paar foto's maken, het zijn zulke leuke plaatjes. En en ook ik had direct weer het hele gevoel erbij en kon alles nog meezingen.

    BeantwoordenVerwijderen